Kako koristiti korpu?
Ubacite u korpu proizvode na sledeći način:
- Pronađite proizvod koji želite koristeći pretragu ili listanjem kategorija proizvoda
- Kada nađete proizvod koji vas zanima, kliknite na dugme „Dodaj u korpu“
- Za promenu količine pojedine robe u korpi promenite broj u koloni „Količina“, a zatim kliknite na plavo dugme „Ažuriraj korpu“. Ukoliko želite da izbacite pojedini proizvod iz korpe kliknite na sivo dugme „Obriši“ na početku reda.
- Kada ste odlučili da kupite robu iz korpe kliknite na dugme „KOMPLETIRAJ PORUDŽBINU“ i time ulazite u proces naručivanja.
Za nastavak kupovine možete kliknuti na dugme „Nastavi sa kupovinom “ ili izabrati neku opciju na meniju ili potražiti robu preko pretrage.
Nakon prijema Vaše porudžbine i Vaših podataka telefonom ćemo proveriti tačnost narudžbine.
Ukoliko su svi podaci tačni Vašu porudžbinu ćemo proslediti odeljenju za slanje pošiljaka.
Royal Heat d.o.o. se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima / kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Raspored slanja
Srbija – Ukoliko je naručivanje izvršeno do 12h radnim danom, pošiljka se šalje istog dana i biće isporučena sutradan. Sve narudžbine koje se izvrše posle 12h radnim danom, šalju se narednog radnog dana. Sve narudžbine pristigle u petak posle 12h i tokom vikenda biće poslate narednog ponedeljaka. Vreme dostave od momenta slanja je 24h, tj. sutradan (i subotom).
Isporuku kupljene robe vršimo uglavnom preko kurirske službe „D. Exspress“.
U određenim slučajevima može doći do zakašnjenja sa isporukom proizvoda i tom prilkom ćemo Vas blagovremeno obavestiti.
Troškove dostave platićete kuriru koji Vam donese kupljenu robu prema cenovniku firme koja izvrši uslugu dostave.
Isporuka
Ako se isporuka ne može izvršiti zbog neadekvatnog∕nedovoljnog prilaza ili pristupa adresi za isporuku, ili u slučaju da na adresi za isporuku nema nikoga za preuzimanje proizvoda- proizvodi se ne ostavljaju na toj adresi, već će dostavna∕ kurirska služba ponovno da pokuša da dostavi robu. Ako kupac u dva pokušaja ne preuzme proizvode, smatra se da odustaje od preuzimanja.
Ako iz bilo kojeg razloga Kupac nije bio dostupan na adresi za prijem isporuke ili putem kontakt telefonskog broja koji je ostavio, ROYAL HEAT ne preuzima odgovornost za ugovoreni∕ usaglašeni termin isporuke.
Ako zbog nepotpunih informacija o adresi za prijem isporuke ili ometanom pristupu usluga isporuke ne bude moguća ili je otežana, ista će se obustaviti, a proizvodi se vraćaju u ROYAL HEAT, o čemu će kupac biti obavešten.Prilikom isporuke, kupac je obavezan da proveri u kakvom je stanju paket. Nakon izvršene isporuke, Kupac je obavezan da potpiše potvrdu o preuzimanju kojom se potvrđuje: da je narudžbina isporučena i da su proizvodi isporučeni bez vidljivih oštećenja pakovanja, kao i da li je zadovoljan primljenom uslugom.
Ako kupac odbije da potpiše potvrdu o preuzimanju, isporuka se beleži i smatraće se kao odbijena.
Kada se roba isporuči kupcu ili osobi koja je primila robu, kupac postaje vlasnik tih proizvoda i odgovoran je za sva naknadna oštećenja, gubitke ili uništenja proizvoda.
Otkazivanje narudžbine
Kupac ima pravo da otkaže narudžbinu u bilo kojem trenutku pozivom na broj telefona 011-2851-818 ili da nas obavesti putem e-maila royalcarpserbia@gmail.com
Ukoliko se narudžbina otkaže nakon što proizvodi napuste ROYAL HEAT, u tom slučaju, kupac sam snosi troškove vraćanja proizvoda
Reklamacije
Kupac izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka na sledeće načine:Lično u našem maloprodajnom objektu.
Pozivanjem broja: 011-2851-818, poziv je na trošak kupca.
Slanjem e-mail-a na mail: royalcarpserbia@gmail.com
Slanjem putem pošte ili kurirske službe D. Express o trošku ROYAL HEAT d.o.o
Obaveza kupca jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. Iako Zakon ne predviđa obavezu da kupac čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o kupovini dobićete pisanu potvrdu ili elektronskim putem će Vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Nakon kontrole lica koje je nadležno za prijem reklamacija, a u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskm putem ćemo vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju.
U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije. Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost), kupac snosi troškove slanja robe.
Pravo na reklamaciju od strane Royal Heat DOO, kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu.
Prava kupca prilikom kupovine preko interneta ili Call centra (telefonom)
Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu kupovina preko naše prodajne internet stranice www.royalcarp.rs ili Call centra smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
NAPOMENA: Ovo pravo od odustanka od ugovora ne odnosi se na kupovinu u prodavnicama s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži.
Prodavac vodi evidenciju primljenih reklamacija i dužan je da je čuva dve godine od dana podnošenja reklamacije Potrošača.
Prodavac izjavljuje će u svemu poštovati odredbe člana 56 Zakona o zaštiti potrošača koji se odnosi na reklamacije i način rešavanja reklamacija.
VAŽNO: Vraćanje usled nezadovoljstva nije moguće izvršiti za proizvode kupljene kod naših veleprodajnih partnera.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen o njegovom trošku.
Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da Kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je Kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok Kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo .
Preuzmite obrazac za odustanak od ugovora ovde:
Neispravna roba
Royal Heat DOO. poštuje prava svojih kupaca u skladu sa propisima Republike Srbije. Ukoliko je roba u garanciji, molimo da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte, i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju. Naravno, molimo da čuvate originalna pakovanja.
Reklamacije na oštećenja u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporučuje robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje:
- Nemojte potpisati prijem pošiljke
- Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke
- Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), definitvno odbijte prijem pošiljke, i javite se nama, radi utvrđivanja daljih koraka kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod
- Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u transportu, obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena
- Molimo da slikate oštećenu ambalažu i proizvod i sliku pošaljete na royalcarpserbia@gmail.com
Zamena veličine, boje, i sl.
Ukoliko se radi o odevnim predmetima, moguća je zamena za veći / manji broj, ili za drugu boju.
Postupak je sledeći:
- Pošaljite nam proizvod nazad
- Kada primimo vraćeni artikal, šaljemo vam zamenjeni artikal
- Troškove transporta pri zameni veličina snosi kupac
Za sve dodatne informacije vezano za garanciju i reklamacije, molimo Vas da nam se obratite putem e-maila royalcarpserbia@gmail.com ili putem telefona 011/2851-818
Zahvaljujemo se na ukazanom poverenju i budite sigurni da sa druge strane ekrana sedi tim ljudi koji će učiniti sve što je u njihovoj moći da kupovina prođe brzo, glatko i prijatno, ali i tim ljudi koji će brzo i efikasno reagovati ako slučajno dođe do bilo kakvih problema.